saknaden är stor



Jag gråter för att du är vacker och därför ger jag dig denna vackra blomma.

Du är ju mer en så men det är bara sånt som jag kom på när jag såg denna blomma.
saknade är väldigt stor nu men jag klara mig.
Du har det bra där borta.
Men jag tröstar mig att jag kan inte komma snart, men till mitt ska jag göra de.

Det kan till och med vara så att jag kommer lite tidigare.
Eftersom jag vill vara med dig så mycket jag bara kan.
Men jag vet ju knappt om du har lov eller inte.
Vi har ju knappt pratat om de.
Jag saknar dig, men det är ingen panik.

Men ni som säger att ni saknar er kille efter 1-2 dagar tänk efter hur det är att ha sin kille då på avstånd i några månader och inte kunna träffa dem.
Då saknar man dem verkligen rikigt.

Det var bara en liten grej som jag ville säga.
Ha det fint.
Puss Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0